bedava mp3 indir , mp3 indir ,müzik indir

"Düm Tek Tek" Ne Demek?
İşte Hadise'nin Eurovision şarkısı "Düm Tek Tek"in Türkçe sözleri...
Eurovision heyecanı bu kez her seferden daha fazla yaşanıyor. Yılbaşı gecesi ekranda yayınladığından beri dillerden düşmeyen "Düm Tek Tek" 2009'un Eurovision birincisi olmasa bile şimdiden en büyük hitlerden biri olmayı başardı.İşte herkesin istisnasız favorisi Hadise'nin R&B ve oryantal esintiler taşıyan şarkısının Türkçe sözleri...
DÜM TEK TEK
Benim için mükemmelsinCennetten verilmiş bir hediyesinTüm zamanların en iyi öyküsü buBir filmdeki gibi karşılaştık Sonsuza kadar sürecek gibiVe bana ne yapıyorsanÇok iyi hissettiriyor
Meleğim uyandımVe düşlerimi yaşıyorum sonuna kadarSana deli oluyorum
Ritmi kalbimde hissediyor musunTempo devam ediyor düm tek tekHiç bir sınır yok,Hissediyorum kaçış yok
Bebeğim bütün cevapları aldımSenin egzotik hareketlerindeGelmiş geçmiş en iyi dansçısınÇok özel hissettiriyorsunKimse senin gibi öpemezBu senin sanatın gibiÇok iyi hissettiriyor Meleğim uyandım ve düşlerimi yaşıyorum Sonuna kadarSana deli oluyorum
Ritmi kalbimde hissediyor musunTempo devam ediyor düm tek tekHiç bir sınır yok,Hissediyorum kaçış yok

0 yorum:

Blog Archive